De överskattade delfinerna, förklaringen

Jag måste bara säga det än en gång, delfiner är överskattade.
Jag har aldrig riktigt gillat delfiner sådär som jag kan minnas,
jag har som alltid tyckt att dom har varit aningen överflödiga.
Alla flickor ville ju bli delfinskötare när de var en sådär fyra, sju år.
Nä, jag sa att jag tyckte dom var vackra och så, men jag har som
aldrig riktigt fattat vitsen med delfiner.
Okej, dom är smarta och avancerade djur som har känslor och så
men de är ändå inte coola.
Framförallt inte vackra som så många anser.

Nää, tacka vet jag hundar, katter, kaniner och andra smådjur.
De är så mysiga, inte alls så smarta och intellektuella som delfiner.
Delfiner skulle kunna skapa ett imperium och ta över världshaven och
styra dessa med järnhand, eller som det skulle bli.. Järnfena.
För som sagt, de är ju så smarta och intellektuella.


Hustles

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0