Det här är ju sorgligt, jag lyssnar på Belly Dancer (!)

Som sagt, jag lyssnar alltså på den fullåten just i detta ögonblick.
Från en sak till en annan, det är sista veckan Tor och Markus är med Eva-Britt. Konstigt nog så är det lite tråkigt, jag menar de är ju så .. udda.. Men ändå, jag tror jag kommer sakna dom, haha!
Från en annan sak till en tredje, Hanna ska få två utlänningar ikväll, jag är typ avundsjuk.
Fatta vad kul att ha två (eller en) människor från ett annat land som man ska hunsa omkring med.
Jag misstänker att jag kanske åker med deras buss imorron, och jag funderar på att lära dom lite svenska (vare sig Hanna vill eller inte :P).
Men vi får se.

Hustles
Hustlat av: jonna

varför ska hanna ha utlänningar? vart då?

2008-04-07 @ 22:37:21
Hustlat av: jonna

Hur kommer det sig att det står "Avfyra" på din "Skicka kommentar"-knapp? xD Har du ändrat det själv eller?

2008-04-07 @ 22:38:37

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0