Humpidump..

Å idag fyller Hunn ETT ÅÅÅÅR!


Nääh, inte idag... Men gott och väl igår.
Han fick en orangutang som han Brain surgery:ade direkt så det låg hjärnsubstans i hela jullans säng.
Och så fick han en pippijåg som joddlar och låter när den blir biten på, roligt när andra ska sova.. Verkligen.
Sen fick han ett tandborstben som smular nå så in i brallan.
Och han fick en "tårta" gjord på korv, hundgodis och fil. Och sen fick han ligga på sin favoritmadrass.

Men jag kunde dock inte fira honom allt för länge eftersom jag var tvungen att skriva min rapport klart,
OCH NU ÄR DEN KLAR!
Sen for jag med Jännu och spelte en match mot Bergviken och vann nästan.. men det var dock en seger tycker jag. Vi spelade nämnligen så otroligt bra i början, vi ledde ända till halvlek tror jag bestämt. Men tredje perioden slutade dock i pain... Domarna var så kassa så man kunde göra foul hur bäst man ville så jag sprang och flappade till en tjej när hon försökte skjuta från halvplan, då trillade hon och jag var på väg med foten i ett steg och så kommer hon flygande och landar på min häl. Så nu har jag en blåhäl/svullen häl xP

Men nu måste jag dra p.g.a. skolplikten kallar.

Hustles

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0