Jonna spelar flöjt och gitarr, inte samtidigt dock

Det känns lite som att jag inte har direkt något vettigt att skriva om.. Så jagskriver om min dag

det började med ett hiskeligt uppvaknande då min mor sträckte in halsen och huvudet i mitt rum och bombarderade mig med ett "När ska du upp?". Jag svarade lugnt och sansat om än mycket morgontrött "Halv sjuuuuuööööhghghhh..."

Sen hoppte jag upp då min far fläska upp dörren i ett lyckat försök att väcka mig till liv ännu en gång (jo, det kan tyckas grymt men någon måste ju göra det) och då insåg jag att det var ingen idé att försöka sig på en snabblur ty då skulle jag inte hinna med att göra mig i ordning för den ENDA lektionen för dagen.
Sen kom jonna inflanerande genom dörren, dock utan ackompanjationer av min Moll, ty han var hos min farmor coh farfar.
Sen drog vansinneskaravanen (saab 9-5) iväg tll luleå med papps bakom ratten, det gick fort som attan och vi var framme på en 25 minuter cirkus.

Sen var jag på den försömda lektionen och upptäckte att jag var tvungen att ändra mycket på min väns kjol, så jag gjorde det. Det innebär att jag kan börja klippa ut alla delarna på måndag, och förhoppningsvis även börja tråckla ihop den så smått.

Jag åt tre bananer som lunch här hemma och så grälade jag på mamma som hade druckit ur min Fanta Exotic Thrill.

Nää, nu ska jag gå och sätta i mig en riktig måltid bestående av middag. Så hoppas ni (du?) gillade min dag.
Hoppas Hannas utlänningar mår bra.

Hustles
Hustlat av: Jonna

jag förstår inte vad rubriken har med inlägget att göra men I LAJK IT, nä nu drar jag dig vid skägget igen. Vadhän vad ändrar du? till det bättre hoppas jag :)

2008-04-10 @ 22:57:41

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0