Låtsassommar och total abcence of väns

Då är det återigen fredag, och jag sitter återigen här på Hackspetten och skriver blogg efter/på min datalektion.
Det är roligt/sjukt att det bara är sju veckor kvar av skolan, alltså bara 32 skoldagar kvar (jo 32 inte 35). Någon av mina lärare snuddsade lite om att vi kanske får lov den 4:e istället för den 5:e eftersom dom ville lägga krut på att fira att treorna går ut (med treorna alltså). Jag hoppas ju förstås att det blir så.
Det är finfint väder så man kan låtsas att det är sommar redan nu.
Man sitter bara inne i köket (typ) och försöker låta bli att titta ut genom fönstret och så låtsas man att det är mitt i sommaren och man har lov. Det har jag gjort hela veckan :P

Dock så tillintetgörs min glädje att det är fredag idag av att vi just hade Excelprov och av att jag inte kan sitta vid datorn hemma då vi inte har något virusskydd för tillfället. Samt att Jonna är på fest hos nån random (Jenny i hennes klass). Hennes första fest tror jag och hon var lite smålöjligt nervös, hähä.
Men som vi alla vet är Jonna en redig flicka som inte kommer göra något dumt. Eller?
Och min vän Jenny kan jag inte heller få kontakt med eftersom hon ska för första gången på ett mycket långt tag fara iväg och bli runtbossad av basketens evigt hängivne tränare Herr Aldrin den yngre. Med andra ord sviker hon mig för sitt ruttna Stars.. (Ta dock inte illa upp)
Så nu ska jag alltså vara sorglig och ensam och baka något åt mig själv och äta upp det i min ensamhet.
Så jag blir stor som en säl.
Eller val.

Men då skulle jag antagligen skrämma bort Jenny för all framtid eftersom hon är fobisistisk mot valar.
Nåja, nu ska jag knata iväg och slå dank någon annanstans.

Hustles
Hustlat av: jenny

du hade ju dock kunnat ringa mig, eftersom att jag var hemma typ halv sju hehe :P

2008-04-18 @ 21:58:13
URL/bloggaddress: http://askmetostay.blogg.se
Hustlat av: Played Out Rhino Banga

åhå jag skulle ha statt hemma, för det var boooooooooriiiiiiiiing :( du skulle ha hindrat mig från att gå :P /hustlehälsningar Played Out Rhino Banga

2008-04-19 @ 17:40:36

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0