Onödiga listor till tusen

Jag kom på att jag måste göra listor.

Vad som gör en kille sjukt snygg
1a. Galet smal med magrutor
1b. Slim och vältränad med magrutor
2. Av någon anledning knotiga handleder o.O
3. Halvlång frisyr med luggen svept åt sidan
4. Smala brallor
5. Piercing i läppen

Vad som gör en kille mindre snygg
1.
Hårig (allmänt)
2. Dålig hy
3. Fettigt hår
4. Korthet (jag tycker det är äckligt)
5. Bred mun

(Jao, rätt så töntigt, men någon måste skriva det här)

Hustles
Hustlat av: JONNA

MOAHHAHAHHA !!

Jadu, jag gillade den inte så värst först heller men jag hittade ingen annan klänning så ja.. Jag gillar inte färgen, den passar inte min hud :/

2008-04-28 @ 08:02:39
Hustlat av: Hanna

"Korthet (jag tycker det är äckligt)"

Jahaja, tackar tackar.

2008-04-30 @ 11:16:24
Hustlat av: Vickan

Låt mg berätta för dig Hanna, du är ingen kille

2008-04-30 @ 16:25:05
URL/bloggaddress: http://ondapingvinen.blogg.se
Hustlat av: Sofia

Du har då bra smak ^^

2008-05-11 @ 23:23:33
URL/bloggaddress: http://nightsgrow.blogg.se

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0