Plannja och en stor crush

Nu är det alltså snart data, den mest tråkiga lektionen på hela veckan. Eller jaa...
Vi kanske ska göra prov idag, riktigt dåligt för jag har inte pluggat något.. Eller om man inte räknar med övningsprovet om Sven Snigel och hans son. Och det gör inte jag.

Nåväl, det blir ändå bra idag för det kan inte vara fisk idag igen till lunch och dessutom så är halva dagen snart slut. Och efter skolan slutar (17.00) ska jag och Hanizz gå och äta någonstans innan vi ska gå och möta Jenny och de andra från laget och se på Plannja.
Mycket trevligt.
Jag ska dessutom försöka övertala fröken Oja att gå på H&M för att se efter ett stycke bikini åt mig. Jag har spanat in en bikini från H&M mycket länge nu, de har den på internet men jag har inte hittat den i affären än så det är ju bara att hoppas på att man ska hitta den där.


Menmen, nu är det tyvärr dags för mig att avsluta detta inlägg och återgå till den hemska lektionen.
Au revoir

Hustles

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0