Rock Away

Fatta härligt det här är, jag har internet och en fantastiskt knäpp/härlig låt i öronen.
Kan inte sluta lyssna på den, det kan ju vara till ite problem eftersom vi ska ha lektion om ett litet tag men jag skiter i det.
MEN JAG HAR INTERNET NU!!! Jag hann inte sitta nåt igår men idag tar jag igen all förlorad tid. Men jag är trots allt på skolan, men när jag kommer hem.. eller nää för jag måste plugga till provet imorron.
Men ändå, jag har internet.

Nä, nu ska jag skynda mig att kolla upp vad som hänt medans jag har varit internetfri.
Hejdå

Hustles
Hustlat av: hanna

Vi älskar den låten :)

2008-04-24 @ 08:39:06
Hustlat av: Vickan

Jaa, så sant om det är sagt ;)

2008-04-25 @ 12:19:58
URL/bloggaddress: http://ondapingvinen.blogg.se

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0