Sakna LuleBo

Idag har jag alltså dömt en match. Min första match någonsin och jag var så sjukt nervös innan, men sen började de släppa.
Men dock gick det inte alltdör bra att döma. Men man kan ju inte önska sig allt, det var ju trots allt första matchen jag nånsin dömt. Fast spelarna och publiken tyckte att vi var dåliga domare (jag och en Elin).
Ajja, det vr bestämt att Hanna skulle skjutsa hem oss efter henens match klockan 14 men det vart så att vi stannade och såg 93-killarnas match istället, dom vann hela LuleBo och sen skulle dom duscha. Så istället för att åka hem vid tre vart det halv fem...

Jag saknar att få spela LuleBo Cup.
Buhu.

Hustles
Hustlat av: jenny

jag kommer också sakna lulebo jättemycket :/ haha, det var så sjukt kul förra året xD

2008-04-06 @ 21:10:40
URL/bloggaddress: http://askmetostay.blogg.se

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0