Scheisse

Det här sög eftersom vi just hade data. Jag avskyr denna tortyren, och till råga på allt så är det panerad fisk till lunch.

JAG HATAR PANERAD FUCKING FISK!!!

Det är ALLTID panerad fisk eller fulfisk på tisdagar, och allt bara för att vi går till fem, allt bara för att man ska vara så hungrig som möjligt. Jag är scheissenhungrig just nu.
Men jag har dock förberett mig inför denna långa tortyrdag fylld av Nk, data, matte och hantverks. Hantverks är ju inte dåligt, men den är 3,5 h lång...

Ajja, nu ska jag dra och klämma i mig den dumma ströbrödstäckta fejk-torsken med den äckliga kalla såsen

Hustles
Hustlat av: jonna

Men det var ju gott :)

2008-04-01 @ 19:31:15

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0