Vinst och ett vilt tjutande

Ikväll var stämningen på topp, det började dock lite knaggligt då jag skulle ta på mig linserna och det visade sig att de hade bestämt sig för att vägra mig låta se klart. Dessutom var mitt hår äckelfulplatt och det blåste åt all håll och det var kallt.
Men ändå, middag på Exotic med Hanna är inte fy skam och sen drog vi till Pontus.
Väl där spanade vi in Jenny och Hanna gick till handikapprummet. Då flashade sig Oskar och vi skrattade. Sen fick vi sitta längst fram på kortsidan på golvet och se matchen som var mycket spännande om än lite frustrerande p.g.a. de idoga försöken att styla för publiken. Sen fick jag en burk av Kontore-snubben. Jag vart inte så glad.
Stämningen var som sagt på topp ty klacken stod för upeppandet av publiken. Det var roligt för att alla hejade coh var glada och Plannja vnn med två poäng som de hade gjort vid typ 35 sekunder kvar.
Det var roligt minsann.
På hemfärden var Hanna coh Jenny (och kanske jag då) mycket speedade och flassade runt och Hanna visade upp hela sitt röstregister, allt från grovaste grovt till mest spruckna falsett.
Sen kom vi hem och vi ska spela/skotträna med/mot 93-killarna imorron.

Gonatt.

Hustles

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0