You are in pain, take yourlife, take your life with cocaine :P

Ja, idag är en bra dag eftersom jag har varit ledig hela dagen lång. Ledig har jag varit för att jag hade behövt ta en tidigare buss hem och då är man tvungen att ta ledigt från sista lektionen och då räknas det som hen hel dag och både jag och min mor tyckte det var lika bra att jag tog ledigt hela dagen. För att få valuta för pengarna. I det här fallet är pengarna en "ledigdag".
Jah, kanske ni förstår kanske inte, för jag bryr mig inte eftersom jag är så glad.
Det enda som bringte ner mitt humör var när mamma hade missuppfattat tiden som vi skulle åka så hon och pappa hade planerat att dom skulle åka vid två till stugan. Punkt.
Så jag fick helt enkelt ta och ringa upp Hannizz (jag var dock olycklig i sinnet) och säga som det var. Hanna vart ledsen och brast näst intill ut i gråt och drog på sig sin myndiga stämma coh konstaterade "Det här är något för min mamma att reda ut! Jag ringer henne på studs och så hör jag av mig när jag vet".
Och så vart det.
Så Hanna och hennes mamma kommer och pickar mig upp här vid fyra så vi hinner gå och tjacka lite foodi till frukosten imrgon.
Nu kanske man kan tro att vi har planerat in nån slags romantisk weekend för oss två i nån stuga mitt ute i skogen, men som tur ärinte fallet sånt.
Det är bara så att vi ska åka tillsammans in till Boden där vi kommer kliva på buss 21 till Arvidsjaur, och på denna buss ska vi möta Jonnab, Jenny, pojkarna Kyräs och pojkarna Landfors. Vi ska fortfarande inte ha någon konstig gangbang-helg utan det är Basket-DM som hägrar (resten av våra lag åker bil, vi fick inte plats i någon av bilarna mobbat nog).
Ty sammanlagt tre Avan-lag har kommit med till DM i år, mycket berömvärt måste jag säga.

Tyvärr kommer vi ju inte att ha något internet så jag komme rinte att skriva någon underbar blogg under hela helgen (möjligen söndag kväll, men det verkar lite för mycket att begära) så de som läser får hålla ut.

Hustles
Hustlat av: Jonna

gangbang-helg, nä det hoppas jag ju verkligen inte xD

2008-04-11 @ 18:19:05
URL/bloggaddress: http://behindthewords.blogg.se

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0