Fult att vakna till

Igårkväll var Hanna, Oskar och Jenny här och åt godis(som vi åkt enkom till Boden för tt inhandla, på fjortisbilarna och allt), spelade Pictionary och var lite allmänt flum. De åkte hem klockan tre. På natten.
Nåja, jag vart väckt klockan tio av min mamma med de helvetiska orden "Vi har bestämt att du ska gå ut med Molle". Sen när vill jag gå ut med honom, Jullan får ju pengar för det och allt. Usch.
Jag låg i nån form av dvala till halv elva då mamma smällde upp dörren och upprepade de där hemska orden och jag sa vänligt att hon skulle försvinna. Så Jullan och mamma for till stan och var borta.
När jag hade klivit upp såg jag att mammas och pappas säng huserade i vardagsrummet som en och annan storfläskig-val eller något och började därför undra vad som var på gång.
Jag åkte till Luleå.
När jag kommer hem igen förstår jag att dom har spontan-målat om hela deras sovrum och köpt nya gardinstänger och shit så nu ska det bli fint där.

Så nu vet ni det.

Hustles

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0