Höslaget

Igår kväll regnade träningen bort så jag, Jenny, Hanna, Oskar, Ludde och Jonas åkte hem till mig och spelade Pictionary. Vi tjejer vann rätt stort (kanske inte så oväntat).
Ludde och Jonas drog innan tolv tror jag men de andra stannade till halv tre.
Det var alltså inte så roligt att kliva upp klockan nio idag med andra ord.
Anledningen att jag klev upp då var att jag och Jenny skulle stå och grilla hamburgare för klubben på Höslaget mellan halv elva och elva. Efter att klockan hade passerat elva flanerade vi runt i Avan och hittade Hanna och Oskar så vi lekte lite med dem.
Sen kom Jonna och tog lite kort.

Men det jag ville berätta var att vi spelade mot Brooklyn och VANN!
Med 20 poäng. Gissa ifall jag är nöjd?!
Näemen.. Lisa och Stina var helt klart bäst idag. Det var roligt.
Det som var mindre roligt var att jag var helt slut och sliten efter alla träningarna den här veckan. Det var sjunde dagen i rad med basket och jag är lite lur om att vi kanske har fys imorgon. Jobbigt.
Nåja,nu kom Jonna så nu ska vi hitta på något.
Adjö.


Hustles

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0