Mina nya älsklingar

Igår klev jag upp plågsamt tidigt (9.40) och nästan direkt åkte jag och mamma till Luleå för att lägga vantarna på ett par nya basketskor till mig. Nöjt värre.
Så vi åkte till Storheden men på Intersport hade de inga som var sköna så vi åkte till Team Sportia istället. Där spottade mamma ett par enligt henne, underbara och otroligt coola basketskor från Adidas. Jag hade redan sett dom så jag vart inte förstummad över dess orangehet. Men jag provade dom och de var de skönste skorna jag provat under hela den dagen så vi köpte dom.


Men som med allt så måste jag klaga lite innan jag avslutar det här inlägget...
Alla snygga basketskor finns aldrig i min storlek, minsta storleken är alltid 38.5 eller 40!

Så då var det avklarat.


Hustles

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0