NÄÄÄÄÄÄJ! Inte mobilen!

Ja.. Ikväll var jag och Jenny med Ludde, Oskar och Jonas (and partly Gustav) i Avan. Men nu ska vi inte riktigt gå händelserna i förväg...

Jenny kom till mig vid ett coh vi hade inget att göra så vi skickade ett sms till Oskar och sa att vi skulle träffa dom på caféet om en halvtimme. Fick inget svar så vi sket i att åka dit. Efter en timme ringer han Pettersson och låter helt ledsen och berättar att vi inte är där.
Skuldkänslotyngda säger vi (eller jag då) att dom får komma hit istället om dom ville.
Och det ville dom. Så Jonas fick äntligen se våran trädgård och Oskar fick jaga humlor.
Så bakades några muffins, sen åkte samtliga hem och käkade.

Theeeeen kom Oskar med sin lilla Ludde på fulmoppen och då spelade Jennoi Guitar Hero medan jag åt. Och eftersom det egentligen bar var Jenny som tyckte det var roligt kom Gustav (Oskars kusin) och vi spelade basket innan vi wentade to Avan.
Där hoppade vi på den jättesköna studsiga mattan och gjorde några lustiga dunkar, däribland två från mig i min moppehjälm (värt att veta).
Ajja, sen skulle det badas men eftersom det var ca 13 grader varmt i luften avböjde jag och Jenny mycket fort.

Då står vi på bryggan och jag studsar lite och Bonk, Bonk, kschhh, PLUMS!!!!!
Min mobil hade slängt sig ur min ficka och ner i vattnet. Så vi tvingade Oskar att dyka och hämta den, så nu ligger den på tork.
Och det här är en sådan sak som inte händer mig, det är en sån sak som kunde hända Hanna och inte mig så nu är jag lite småledsen.. Det var ju trots allt min vän som kanske är död.

Hejdå.

Hustles
Hustlat av: jonns

lille ludde? xD

2008-08-02 @ 18:10:35

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0