Dystert värre

Men se goddag, jag börjar med att berätta att jag inte tänker berätta om min stugvistelse.
Fast ni kan få en bild i alla fall...


Nåja, den här dagen har varit så kass den bara kan bli för jag vaknade klockan tio för att gå
och lägga mig i soffan och glo upp i taket och regnet utanför fönstret istället.
Sen upptäckte jag att jag hade ljusfläckar framför ögonen och kom på att det var typ 20 h sedan
jag sist åt (middag dagen innan) men sket i det. Fick en sådan huvudvärk til slut att jag bara
gick omkring och såg miserabel ut innan vi käkade nån äcklig omelett som Jullan hade till-
lagat helt på egen hand.
Efteråt ville jag bara spy så jag tog en värktablett och la mig i min säng och hoppades att det
skulle sluta göra ont. Till slut försvann den (prisa gud!!) och jag ringde till Jenny.
Stackarn hade varit tvungen att springa massor för Aldrin och höll på att dö hela dagen.

Men nu är det bra och jag sitter bara och väntar på att klockan ska gå så att jag kan åka
iväg till Avan och träna. Första träningen inomhus är inte fy skam.

Whläouwläoulou!

Hustles
Hustlat av: Jonns

så fint :)



din kommentar gjorde det ju sååå mycket lättare :P haha, jag tog den rosa i alla fall :)

2008-08-20 @ 12:32:58

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0