What happens in Luleå

Var i Luleå med Hanna idag och shoppade lite vilket var väldigt efterlängtat.
Jag hade fått min lön som var fetare än jag trodde, så jag var störtnöjd.
Nåväl, med störtnöjdet i halsen la jag mina vantar på:

  • En svart skinnjacka med huva, 1299 kr från Carlings
  • En mörkgrå T-shirt, 98 kr från H&M/DIVIDED MEN
  • En grönrutig, långärmad skjortklänning, 299 från Lindex
  • En rutig picknickfilt-stor sjal, 129,95 kr från Vila
  • Tolv par strumpor, sammanlagt 177,50 kr från H&M

Eftersom jag är lat så får ni komma hit eller träffa mig när jag har på mig kläderna för att få se dom då jag inte ids lägga upp bilder på dom.
Håll till godo med en Dagens Outfit-bild.

Eller dagens outfit... Jag har svarta 3/4-leggings också


Hustles

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0