If I knew what to say to make it go away, I'd say it over and over again...

Ja, förkylningen alltså...
Den vill som aldrig släppa sina äckliga grönslemmiga fingrar från mig och låta mig bli frisk.
När, jag ska få lida genom att inte kunna sova och få feber och hosta och allt vad man nu kan ha (eller egentlgen så är jag lite lättad ty jag har inte ont i halsen).
Jag åkte till skolan i morse och allt var som vanligt nästan. Jag var piggare än vanligt och det hjälpte ju en bit att Jonna satt på bussen när jag klev på, då vart jag glad och pratade som en sällskapssjuk gammal tant. Men det var lite lustigt at jag var så jäkla pigg... Jag var nog övertrött för jag hade inte sovit mer än tre och en halv timme under natten.
Så på första lektionen hade vi prov och jag raceade igenom det och kunde typ allt, det jag tror att jag svarade liiiite fel på var att vinguden (som heter Dionysos) hette Dionysseus och något om en författare som hette Aristofanes och hur den grekiska teatern skapades.
Men i överlag så gick det väldigt bra, jag får nog VG i alla fall...
På hantverkslektionen höll jag på att dö eftersom mitt huvud ville sprängas och jag fick lite feber men jag kunde ju inte åka hem förrän klockan två, GARGH! Så jag fick gå på religionen också så jag fick veta provresultatet från förra veckan, och gissa vem som är sjukt nöjd med sitt betyg i religion? Jo, jag!

Nä, nu vill jag bara gå och sova.

Hustles

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0