Sådant kan förstöra ens dag... Och annat kan rädda den

Hej och hå, stå på tå...
Igår spelade vi träningsmatch mot Sunderbyn och det gick riktigt bra med tanke på senaste tidens urusla form (för min del). Det mesta gick finfint, visst en del saker kunde ha gått bättre men i överlag spelade vi en bra match. Vi förlorade med två poäng men det var ändå inte så farligt.
Jag höll Ida och gissa vem som vart nedknosad ganska allmänt?
Jo, jag. Fast lite var Beas fel också... Men sak samma, det kan gå så.

Jag har aldrig provat spela handboll någonsin, inte ens på gympan på skolan så igår var första gången jag fick prova på det. Faktum är att det var riktigt roligt. Dock så är det ju en del mesar runt mig mesta delen av tiden som säger "Det är inget roligt att spela mot dig för du är så jävla hetsig!".
Jag måste säga att enda gångerna jag faktiskt har kämpat på skolidrotten är på cooper på Korpen och på Stadsmaran i våras. Jag försöker i princip aldrig att jag kan. Jag blir bara så less på att en del måste vara så jävla mesiga hela tiden. Jag menar, jag tycker verkligen inte att jag håller på att vara aggressiv eller hetsig på gympan. Det är bara nu det verkar som det i skrivande stund ty jag är bara arg över den orättvisa beskyllningen.
Men annars var handboll roligt. lite svårt att vänja sig med att få ta tre steg istället för två som det är i basket.

Jo förresten, jag klarade matteprovet som jag verkligen var inställd på att jag hade failat på MEN JAG KLARADE DET MED FLERA POÄNG! Gissa om jag är något nöjd?!

Hustles

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0