Fashion is for fashion people

Dåligt med uppdatering på senaste tid tycker jag...

I lördags var det minsann öppet hus på skolan så alla var där och arbetade och pratade med folk. Jag kände att jag drog en lång, lång, utdragen harang av ordbajseri för farmor och farfar och någon random tant som var där.
Nåja, tack vare att vi var på skolan några timmar på lördag fick vi ledigt hela måndagen lång (och lång är den, hela tiden fram till fem) så jag åkta till Henny som klippte en alldeles föträfflig frisyr på mig.
Lite kortare än det var förut och med lugg, jag är störtnöjd i alla fall.


Jag hoppas i alla fall att den inte är lika utdragen som den ser ut på den här bajsskärmen.

I lördags havererade våran dataskärm som var så fin i all sin stora platthet. Den vägrade lysa upp och stod bara och var svart och powerlampan blinkade som en besatt. Jag och pappa försökte med alla medel vi kunde hitta på men allt var förgäves. Vi faceade det, den var trasig.
Så nu har vi burit hem en gammal tjock skärm som visar en jättedålig bild, allt är utdraget åt sidorna och fult.
Jaja, jag ska inte klaga... Men jag måste erkänna att jag har haft en irriterande abstinens p.g.a. för lite dataintag.

Ja... Idag har inte hänt så mycket, vi såg på modevisningen från förra året och jag trodde ändå att jag gick ganska normalt och avspänt, men icke!
Jag går möjligtvis med ganska bra hållning men jag vevar som en väderkvarn med armarna!
Huvva så jäkla fult det var att ni inte förstår. Eller Hanna, Oscar och Ludde förstår nog för dom var ju där och kollade, men ni andra skulle nog skratta som hundar åt mig.
Sen är det bara imorron kvar av den här skolveckan för min del ty jag har inga lektioner på fredag utan bara ett litet luciatåg att se på, men vem orkar kliva upp 6 för att åka och se på ett luciatåg som varar en halvtimme och sedan kanske missa sista morgonbussen hem igen så man måste vänta till två?
Inte jag i alla fall.
Så jag stannar hemma och väntar på Jenny vars hår som ska få sig en slingblekning.

nåväl, nu är klockan mycket för min del så jag måste gå och nassa nu.
God natt.

Hustles

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0