Tråkigt sjuk

I fredags var jag lite småhostig till min stora fasa, och när jag var och färgade Jennys hår fick inte det där jäkla slingmedlet min hals att må bättre precis... Och igår var jag ändå ganska frisk men så vart jag uttvingad för att skaka ner snö från pilträden på gården.
I och för sig var det inte så tråkigt, ganska tungt men det är inte ofta man klättrar ända upp i ett träd och står och skakar det och slår ner snö med en piassavakvast. Det kändes lite lustigt ty jag kände mig som självaste Kung Louie i Djungelboken.
Jaja, eftersom att man fick så mycket snö på sig vart man ganska så blöt och kall så det var inte det allra listigaste eftersom jag vart sämre i halsen och nu kan jag inte spela ikväll.
Mycket sorgesamt.


Hustles
Hustlat av: jenny

jaaa, de säger ju det i alla fall! ^^

klart att vi ska gå på det :D

2008-12-15 @ 16:03:29

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0