Big plans

Ujuj, det här är inte bra, jag orde skriva min novell nu.
och det blir ingen match imorron så det är tråkigt.
och jag har chips men kan nte äta dom för mamma är hemma och jag vill inte bjuda bort dom xP nämen.. idag har ändå varit bra om än lite plågsam.. Vi slutade 11.10 (yay) så vi åt på skolis och sen gick jag på Åhléns och dom hade fina kuddar som dock kostade mer än jag kunde betala. Så jag gick till Hemtex (som för övrigt har 50% på allt i butiken i princip) och checkade kuddarna.. fina tyckte jag.. de kostade inte skjortan vilket var bra.. men då visste jag inte om jag skulle ha dom färgerna (korkad som jag var så kollade jag inte färgerna på det jag snart kommer till, först). Sedan wentade jag mot mitt huvudmål, Ohlssons Tyger och stuvar. Väl därinne så såg jag mig om efter en slags skirt och luftigt gardintyg, även kallat organza (stavningen är jag dock inte hundra på). Som tur var fanns där rött, blekrosa, lila och grönt. Jag tänkte och gick vidare mot en hylla där allt var på 50% (jag är ju ekonomisk) där hittade jag en lite tjockare organzaliknande tygrulle fylld med chockrosa och glansigt tyg. Glad som jag vart så börade jag plocka på mig en av alla tygrullar. köpte tre meter av allt utom det gröna, av vilket det bara fanns 85 cm. efter att jag använt mitt überrabattkort som mode & design-elever får kostade hela baletten 493 svenska riksdaler.
jag vart då lite ledsen eftersom jag då inte har alltför mycket deg kvar.

Jo, och nu undrar ng alla varför jag köpte så nedrans mycket tyg.. och det är för att jag ska göra om i mitt rum har jag bestämt. Det ska bli lite indisk känsla så jag ska hänga upp tyget som nån slags gardin på väggen


image2

Hustles
Hustlat av: jenny

Det kommer bli helt fint :)

2008-02-02 @ 12:20:28
URL/bloggaddress: http://askmetostay.blogg.se
Hustlat av: Jonna

jag tänkte som jenny sa precis :)

2008-02-03 @ 17:49:46
URL/bloggaddress: http://barbafunk.blogg.se/

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0