FOG 1201

Jaa, då sitter man här då och har FOG (digital formgivningskurs), inte för att jag gör någonting, jag vet ju inte vad jag ska göra.
Våran lärare är ju inte här, hon är en bit lustig.. vi får klara oss själva och så säger hon att i ska göra et vi höll på med, men VAD TUSAN höll vi på med då?!
Nää, det här var inte bra.
Vi, eller rättare sagt, jag och fyra andra gjorde matteprov idag. Jag trodde det skulle vara svårare men det var inte svårt alls. Eller kanske sista frågan var svår att besvara på ett tillfredsställande sätt, en jag gjorde så gott jag kunde.
Jag hatar dom här knapparna som dom har bajsatorerna har, de går knappt att trycka in dom, och ibland så verkar om trycka in sig själv.

Ska med Hannizz på Plannja idag, ska bli muy divertio, mi amigo. (Jag kände mig en bit spansk för en millisekund) Och det allra bästa är att det är lov om 5 timmar, tjohoo ^^
Dock finns där ett litet orosmoln, att vi har prov i Word på datan om en sisådär två timmar.

Men inget ska få förstöra mitt humör!

Hustles

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0