I say I don't know, what could that be?

Okej, det här får bli ett snabbblogginlägg..
Jag och Jonnan och Jennu ska till Lule å gå på stán. Jenny ska införskaffa torsdagens (eller om det nu var onsdagens..) cravings.. jag kan inte köpa något i princip för jag måste spara på mina pengar.

Jag tonade håret i torsdags, det vart rött, idag var det en mycket angenäm rödfärg, synd bara att kameran inte ville visa upp det på samma sätt som det faktiskt såg ut. Så jag satte upp det i nån slags hög hästsvans som står åt alla håll p.g.a mina vattenflätor som jag stoppade däri igår kväll då jag helst inte vill tvätta det utan schampo och balsam för färgat hår.
Jonnan hade dock en sån snäll kamera som reflekterade mn röda färg på ett förträffligt sätt, men själv har man en gammal Coolpix 4100 från julen 2005 (eller om det var julen 2004?)

Nåväl, här är en bild på min frajsör idag. 


Hustles
Hustlat av: jonna

det var ändå naaajjzzz :P

2008-02-09 @ 17:40:09
URL/bloggaddress: http://barbafunk.blogg.se

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0