Såsom min helg kan summeras

Fredag
Det man kan läsa i mitt förra inlägg stämmer ju.
Dock bör det sägas att jag och Jonna drog till Dollar-Tore och köpte b-chips
 och godis.
Och sen kom hon Jenny då jag visslade åt henne, så då bakte vi en kladdekak och sen tvingade jag och Jonna Jenny att pyssla, vilket resulterade i tre kort som jag och Jonnizz hade gjort och inget som Jenny förstörde :P

Lördag
Klev upp klockan åtta för att hinna raka benen innan domarkursen, men då när jag väl klivit upp insåg jag att jag inte orkade så jag sket i det.
Jaja, vi var på domarkursen på luleå basketsentrum till klockan tolv cikus (vi hade då en random dude som höll i den istället för David Löfgren som hade dömt en match nån annanstans) sen skulle vi då äta på Miss Mac på Tuna.
Väl där så var nåt pojklag där och beställde mat innan oss så det tog typ en timme att få maten. När vi hade kekat klart så drog vi till Tunaskolan och skulle hålla till i hallen där, men den var låst och ingen fick upp den och vi fick inte tag på vaktis heller så vi tog helt enkelt vårart pick och pack och drog till Gamblestäd.
Där fanns ett lag som var en månad för tidiga så de hade ingen match så vi frågade om de inte kunde spela mot varann så vi fick praktisera lite domartyranni på dom, och det fick vi. Sen visade det sig att det skulle vara nå innebandy där så vi fick helt enkelt krypa upp på läktaren och iaktta domarna som dömde Höken-Gammelstadsmatchen. så var den domarkurs-dagen slut och middags- och kvällstiden tog vid.
Då fick man pizza utan skinka till middag, vilket var sorgligt eftersom jag ätit det till lunch också (dock med skinka den gången).
Sen vart det festtajm och pappa skjutsade mig och Hanna till Boden, där Tommy skulle firas.
I början var det en mycket dålig fest men efter ett tag då det droppade av några folk så vart det allt bättre. Men sen försvann Zanna så si kunde inte säga adjö då vi for :P

Söndag
Idag har vi spelat mot Stars 93.
Sven och nån random var domare och dom sög verkligen.
Stars vann med 3 ynka poäng. Hade inte Sven varit så förbannat trög så hade jag inte varit så sur :P


Hustles
Hustlat av: hanna

Haha, jag bara grava när jag läste sista stycket :P

2008-02-17 @ 20:53:33

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0