You'll go back to her..

Igår var det alltså valentindagen. Den som alla så förbannat längtat efter.
Därför är det lite tråkigt när man inte har någon, men dock är jag inte deppig. De flesta som jag känner är ju ändå singel.. Alla utom J.Bo, den lyxaren ;)
Nåväl, gårdagen sög även om vi slutade två. Var tvungen att plugga till Nk-provet ideg. Dock så kom jag på att jag skule göra produktbilder på de plaggen som jag ska ha med på modevisningen (KOM OCH TITTA (i maj) !!!!) så jag höll på med det ända tills skjutsen till träningen kom. SEN äntligen (om man nu kan säga äntligen om det) så kunde jag plugga till Nk-provet. då var jag trött som en uggla på dagen.
Sen kom denna dagen och jag väcktes brutalt då min Hunn skällde som en galning åt ingenting. Efter typ tjugo minuter kom pappa och väckte mig men klockan var 6, så det var inte rool.

Nu är jag våran Nk-lärares favoritelev också (vilket inte är SÅÅÅ himla kul), han säger allid att jag alltid kan allt så himla bra och så vidare, men jag tycker att allt som vi läser nu är samma sak som i högstadiet. Och eftersom vi hade Cattis så lärde vi oss allt ordentligt (p.g.a. hennes vilja att vi skulle klara av två veckors jobb på två veckor precis xP(det är ovanligt för lärre)) så jag kan det ju redan!
Vi hade då prov och vi skule sitta till kvart över två, min buss går då precis. Så när jag var klar (14.11) var det flera som frågade om de inte kunde få gå, de fick inte.. Jag frågade om jag kunde gå, och jaa.. Jag fick gå för han trodde att jag ändå hade klarat provet. Nedrans lärare!


Hustles

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0