Herman var inte den lättaste...

Även om det känns motigt att skriva den här sketna bloggen så kommr jag nog fortsätta med det även om den är totalt ointressant och så vidare. Jag tycker att det verkar jättetråkigt att bara läsa om vad jag gör hela dagarna, för jag skriver ju inte om något annat...

Jaja, nu måste jag bara berätta att det var varmt som sjutton idag (ifall nu ingen hade märkt det) och vi spelade mot "läktarlaget" ikväll på Sommarserien, och vi vann förkrossande i förlängningen.
Dock är det aningen pinsamt att det var oavgjort när matchen var slut, men such is life...
Efteråt vart det ett efterlängtat bad i älven, och lite kallt var det allt. Och som avslutning på kvällen körde jag och Jenny mot Oskar, Ludde och Jonas (som för övrigt dök upp lite småoväntat).

Så nu återstår det bara att säga tack och gonatt.

Hustles
Hustlat av: JOnnna

va tur att ni vann, det hade som varit lite pinsamt annars ;)

2008-07-25 @ 10:45:45

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0