HoppiHunn

Jag har ont i huvudet och ögonen och det beror mest troligt på den alltför stora tidsrymd jag har suttit vid datorn på senare tid. Det är inte så roligt alls.

Igår var det ganska så småfult... Jag, Jonna, Jenny och Jullan skulle åka och bada på Björknäsbadet men när vi kom till Boden så visade det sig att det var fullt med äckelmoln på himlen som skymde den varma solen som hade funnits i Unbyn.
Så vi vart skjutsade till Aldersjön istället, och efter ca en halv minut gick solen i moln igen och kom inte fram på hela tiden vi var där. Fast Jenny och Jonna fick sig i alla fall ett gott skratt när det var en snygg snubbe som kastade frisbee mitt framför ögonen på mig, så Jenny tyckte min min var lustig... Vilket inte jag tyckte med tanke på att hans magrutor såg mycket bra ut, haha.
Nåja, kvällen förflöt utan större förhinder och det visade sig att Molle gillar att hoppa studsmatta.


Hustles
Hustlat av: JOnna

VAR DE DET HAN GJORDE?! jag frågade ju vad jenny skrattade åt men ingen svarade.. jag skrattade bara för att jenny skrattade så lustigt och för att du gjorde en lustig min xD Jag är SÅ mycket med i matchen xD

2008-07-13 @ 18:07:28
Hustlat av: Vickan

Hahahaha, jaadu.. det är verkligen sant det dära du x)

2008-07-14 @ 17:19:24
URL/bloggaddress: http://ondapingvinen.blogg.se/

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0