Några ord på natten

Jag har ingen aning om varför jag skriver just nu, jag borde gå och lägga mig.
Men ifall någon är intresserad av vad jag har gjort denna dagen så måste jag
göra er mycket besvikna, jag har inte gjort någonting.
Imorgon är det fredag och snart är det bara 6 veckor kvar tills skolan börjar igen
och jag blir en HV2MD:are. Och det, kära vänner, känns mycket orealistiskt.
Jag menar, kan ni tänka er mig, mig, som äldre än någon annan?!
Ja, sjukt är det då.

Jag tror att jag ska vara duktig och bege mig ut och springa storrundan imororn
ganska omgående efter att jag har klivit upp, eller vad tror ni?
Med tanke på att träningen ikväll (eller igår kväll) vart inställd så tycker i alla
fall jag att det är en god idé.
Men om den idén någonsin ska bli verklighet så är det nog bäst för mig att
jag börjar gå och lägga mig någon gång.

Godnatt.

Hustles

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0