Shoabbelipappa-doo...

Snabb resumé av igår;

Jonna kom och käkade våfflor med mig, sen satt vi omkring i mitt hus innan vi tog cykelvägen till Avan för att upptäcka att 93-killarna hade hand om caféet.
Tyvärr så hade de inget digert utbud av glass så jag och Jonna tog vad som fanns, vilket var en B-glasstrut från Euroshopper och en Piggelin.
Vips så vart klockan busstime så vi hoppade på 29:an och åkte till Luleå för att Jonna skulle få inhandla en LK-biljett eftersom hon ska gå på LuleKalaset men inte jag (nästan).
Så åkte vi hem och käkade ett litet tag innan det vart att åka till Svartbjörnsbyn på nån gigantisk loppis på vilken det hängde en massa folk som sprang in på hockeyplanen (där allting var) som kor som släpps ut på grönbete eller nåt sånt. Fult var det då.
Anyway, jag köpte mig en väska som ser lite småsöt ut även fast den är rätt ful (just nu ids jag inte lägga upp någon bild, men vänta bara!) så jag är rätt nöjd. Efter loppisen flanerade vi lite på DollarTore där jag köpte en liten sminkborste innan vi slutligen körde till Avan på min fjortisbil.
På planen sprang Hanna, Ludde, Oskar och Jonas omkring med en baskeboll.
Eftersom vi inget val hade så joinade vi Hannas lag. Det var mycket varmt så efter en extremt svettig match for vi ner till båt/bad-bryggan för att bada. Dock badade inte Jonna (det var ändå nära att jag och Hanna också inte badade) men Jonas (!!!). Kallt som bara den.

Idag har varit allt annat än händelserik, det enda jag har gjort idag är att ha varit på Storheden och köpt schampo, balsam och nån sån där gegga som ska skydda håret när man plattar det.
Sen regnade det och gick åska, vilket var mys.

Men nu ska jag gå och börja fixa mig i ordning för Rix FM-festivaltjefset.
Adjö.

Hustles
Hustlat av: jenny

Jaha, var ni på rix fm? :) Jag såg er inte, men jag såg Oskar och Ludde på tivolit senare.. :P

2008-08-01 @ 11:55:45

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0