Dagens Outfit + lite scheisse

Hanna vart nöjd över sina presenter igår. Ett gulligt linne med spetskant och Fjäsk-choklad från mig och åtta vägkonor från Oskar och Ludde. Vem skulle inte bli glad över såna pangpresenter?
Nåväl, vi spelade Alfapet och jag vann någon gång, vilket inte var så tråkigt  och sen försökte vi oss även på anden i glaset, men det funkade inte alls.

Idag har varit relativt lugn och skön då jag inget har gjort om man bortser från att jag har övningskört en massa... Till Luleå och inne i stan (!) och så sen till Boden och hem.
Det har faktiskt gått riktigt bra och det vart bara fel någon enstaka gång, så jag är störtnöjd.
Och när jag och Jonna fick nåt plötsligt infall att pyssla härom dagen hittade vi en kjol som var rätt så fin i vårat förråd så den tog jag, och se så den gick bra tillsammans med ett vitt linne!

 Min bilkörar-outfit, hehe.


Hustles

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0