Jonnas flugdödare ...

Jonnas flugdödare var så rolig att jag också har köpt mig en.
Jag fick pappa att inse att jag var tvungen att övningsköra till Storheden så jag kunde lägga vantarna på en orange flugdödare från ICA Maxi, men såna fula ICA Maxi-brallor hade dom tyvärr inte.

I söndags var det scheisse-varmt ute så jag åkte till Avan och var med Ludde och Oskar ända tills Jenny kom så vi kunde bada i älven. Det var inte så kallt, vilket var mycket tur.
Egentligen skulle vi ha fys på kvällen men det var så få som skulle kunna komma så vi fick ha egen.
Det bestämdes då att jag och Jenny skulle möta Oskar och Ludde i lite streetbasket efter middagen, så det gjorde vi och sen blev det att bada igen. Fast det hade blivit redigt kallt så jag ville inte bada men Ludde och Oskar kastade i mig i alla fall.

Och Netti och Klas kommer och käkar middag ikväll innan Sommarserien.
Vi möter tränarna ikväll så det kommer att bli jobbigt.

Nåväl,nu ska jag gå och cleana upp hela huset så Stockholmarna inte ska oja ihjäl sig...
Au revoir.

Hustles
Hustlat av: Jonna

Nää en sån händelserik dag du haft, fuskigt..



Jag önskar mina squashar kommer snart, då ska oskar få en, den fulaste förstås xD

2008-07-29 @ 19:29:28

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0