I'm Wild numera

Regn och rusk hela dagen... HELA DAGEN!

Jag åkte till Luleå med min Jonna under armen, och väl där konstaterade vi att Luleå inte bjuder ut några fagra och praktiska väskor i riktigt skinn utan vill bara sälja skitväskor som känns äckliga och sladdriga.
Så istället för att lägga mina slantar på nån bajsväska så la jag dom på en present till Hanna som blir 17 imorron. Bara för att jag är snäll så säger jag grattis såhär men jag måste ju ändå ge henne presenten så hon kan vänta sig ett bättre formulerat grattis...
I alla fall så köpte jag ju inte bara en present till Hannizz utan jag köpte även en klocka till mig själv.
En herrklocka som såg rätt så fin ut, som vanligt så köpte båda Jonna coh jag en likadan så numera är vi även klockbästisar...
Och förutom presenten och klockan köpte jag ett par praktiska H&M/DIVIDED-fejk-keds-skor för 98 pengar paret. Sådan tur hade jag att det bara fanns två par kvar varav det ena var 36:or!
Fattar ni att det sista paret var i 36?! För alltid när jag hittar fina skor så är det aldrig kvar ett enda 36-par.
Så nöjd är jag.
Jag kom igår på att jag ville ha en ny parfym, så jag letade igenom hela internet (*host!*) och kom fram till att Escada Moon Sparkle verkade vara något att sniffa på, så jag provade den på KICKS.
I och för sig luktade den gott, men jag tror att det är väldigt många som också tycker det med tanke på att den låg som nr.1 på Dofttoppen. Och när jag snabbkollar ut över de andra flaskorna ser jag fem färgklickar märkta Ralph Lauren (Rocks, Ralph, Hot, Cool och Wild) och känner inte igen den röda flaskan.
Nyfiket plockade jag upp godingen och sniffade på den. Gott luktade den så jag provade den på.
Till slut bestämde jag att den luktade bättre än Escadas så inne på Åhléns (som vi hade förflyttat oss till) köpte jag den och nu är jag NÖJD, NÖJD, NÖJD!

Hustles
Hustlat av: jenny

angående din kommentar, jag måste ha förträngt det, haha.. :P

2008-07-22 @ 20:28:39
Hustlat av: Jonna

Nu är du en WILD ROCKER!! (förutsatt att du använder båda parfymerna samtidigt)

2008-07-23 @ 21:24:32
Hustlat av: angelica

tycker den lila är riktigt nice : )

2008-08-06 @ 22:56:55
URL/bloggaddress: http://angelicato.bloggagratis.se

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0