Fina fisken-väder och annat tjafs

Idag bräker solen som ett lamm på grönbete.
Eller så inte, för det låter ju ingenting om solsken. På tal om solsken, är det ett abstrakt eller ett konkret substantiv? Jag menar man ser och känner värmen från solskenet ju, men man kan inte ta på det.
Ja, för mig är det en gåta.
Nåväl, jag ska snart åka till Storheden och köpa diverse saker som behövs till caféet.
Vi (laget) ska nämligen ha caféet i Avan de närmaste tre veckorna och jag är satt på att köpa in de sakerna som behövs.

Jag måste säga att jag ändå gillar att ha saker att göra, då känner man sig aldrig sysslolös coh essutom så kan man skylla på att man har så mycket att göra när mamma och pappa ber en att hjälpa till att exempelvis städa ute på gården, hehe.
Nä, men nu ska jag åka till Storheden och efter det kanske det blir att springa lite i mina nya skor.


Hustles
Hustlat av: JOnna

Åk till det där grosseriet som finns där vid k-rauta och längs den vägen, linas mamma och gustav hade handlat sånna där stora godiskartonger där :)

2008-06-15 @ 16:16:14

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0