Ganska så nöjt faktiskt

Jag är en sådan person som säger fula saker för att jag tycker att dom är just fula.

Igår var det ganska chill ty Hanna och Jenny var här och provade mina ps2-spel som jag inte vill ha. Med tanke på att varken jag eller Jenny vågade spela Resident Evil 4 så var det ganska fult när vi ändå försökte.
Både jag och Jenny satt och skrek när hon skulle döda de första två zombiesarna. Men jag tror ändå att Jenny var lite mer rädd eftersom hon inte ens tittade på TV:n. Hanna bara skrattade.
Sen vart det bestämt att vi skulle he oss iväg till Avan för att spela basket mot Ludde, Oskar och Jonas, men det tog en hiskeligt lång tid att få tag på Jennys moppe då Jent hade den. Til slut sket vi i att vänta något mer på att han skulle komma tillbaka så vi började åka mot Avan och då plötsligt!
Då ser vi Jens åka på moppen vi väntat oss fördärvade på så vi jagar honom, och oj vilken dramatisk moppejakt det vart! Hanna tutade nonstop men Jens struntade i det och brassade på för fulla muggar och höll nästan på att välta på slutet. Inte förrän vi var hemma hos Jens och Jenny kunde vi hejda honom och beslagta moppen.
Till Avan kom vi helskinnade om än 45 minuter sena och speade lite fotboll eftersom de hade förstört den enda resonabla korgen som fanns. Sen hoppade vi upp på skoltaket, vilket var onaturligt mysigt för att vara ett tak, innan vi gick hem till Ludde där han och Oskar spelade nåt skitfult spel och Jenny ansåg sig vara trött. Sen åkte vi hem och kvällen var över innan midnatt.

Idag vart det visst så att jag, Hanna och Jenny åkte till Nordpoolen och badade. Det var jättelite folk, och det var ju skönt för då hade vi bubbelpoolen för oss själva hela tiden, haha.
Men nu ska jag börja dra mig härifrån och åka till Avan och Hanna.
So long, suckers!

Hustles

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0