Jag är the Toalettmonster

Jag har givit min far hans present ty det är hans födelsedag idag. Han vart nöjd.
Fast sen vart jag satt på toalettjänst, jag har dammsugit och skurat golvet, rengjort toaletten, handfatet, bänken och alla skåp och skrymslen. Och jag kan tala om att jag använde rikligt med diskmedel då jag skulle tvätta mina händer efteråt.
Så idag kommer det hit folk och vi måste fika en massa, vilket kanske inte kommer gå så bra för min del, men sak samma. Det är fortfarande inte någon inne på msn som jag kan prata med. och det sög.

Hustles
Hustlat av: © Katta

Godmorgon!

Hoppas du mår bra och får en toppen dag! :)

2008-06-08 @ 11:16:34
URL/bloggaddress: http://fakkors.blogg.se/
Hustlat av: jenny

men jag kom ju faktiskt in efter ett taag :P

så du vet så blev det inget tivoli för mig idag. kanske något att tänka på ifall det blir någon paus i allt fika ;P

2008-06-08 @ 13:06:42

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0