Mackor med pastej...

Nu har inte jag idats skriva något här på ett tag, men det vet jag inte ifall ni som läser bryr er... Men i alla fall.
Nu är jag hos Jonna (kung och SQUASH-odlare) och hon sitter och spelar upp sina låtar på sin mobil. Vi har inte så roligt men det kan också bero på att vi käkade upp en hel chipspåse under vårat Alfapetbattle, som jag för övrigt torskade stort i.
Vissa ungdomar åker ut och super eller har allmänt roligt på Boden Alive (hur man nu kan ha roligt i Boden, men i alla fall) men jag och Jonna är ju som nå tanter så vi sitter hellre hemma och tittar på penséerna och spelar Alfapet. Eller som för två somrar sedan, virkar mormorsrutor. 
Har suttit i caféet hela dagen idag innan Jonna bröt ihop och ringde mig och sa att hon skulle komma och plantera blommor med mig och baka en kladdkaka till imorron för att sedan ska dra mig hem till henne och Alfapetet.
Imorron är det åter till Avan och sälja fika och då kanske squashodlaren kommer och fikar lite snask.

Jonna har fyra ryggsäckar, en för kameran, en för datorn, en för jobbet och den sista som hon har flyttat är för midsommarfirandet som egentligen inte är hennes egen. Jag tyckte att det var en bit lustigt.

Ifall ni vill komma och betrakta mina penséer så får ni väl komma och göra det men de har inte börjat blomma än, dåligt nog. Nåväl, de blir nog fina i sinom tid. Men nu tror jag att det bölrjar vara dags att avsluta.

Slut.

Hustles

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0