Sammanfattningsvis...

Nu har jag inte skrivit på länge men det beror på lathet och annat från min sida.

I torsdags köpte Jullan och pappa ett Playstation 2 och en massa spel av nån dude i Boden, så nu har jag spelat Guitar Hero 3 hur mycket som helst.

På fredag åkte jag, Jonna, Jullan, pappa och Molleman till stugan och fiskade hela helgen lång.
Jullan och Jonna fick ingen fisk men jag fick två stycken. Det var rätt dåligt med tanke på att det är typ nu man ska få mest gäddor.
På vägen hem stannade vi förstås i Arvidsjaur och köpte en french hotdog på Statoil, traditioner ni vet...

Igår var jag allmänt lat och ides inte skriva något så jag kan berätta nu istället att vi städade sömnadssalarna hela dagen igår.
Inte kul, jag sorterade tyger i tre olika hyllor efter färg och material, torkade ur skåp, sorterade restbitar efter färg och tog bort all skit som gömde sig i hjulen på rullstolarna man brukar sitta på.

Idag började vi nio och Hanna kom och hälsade på och förundrades över hur stel min klass verkade.
Sen gick vi (klassen, inte Hanna ty hon började sin skoldag då) och såg estetarnas vårshow.
Det sista bandet (som för övrigt hette Sista Bandet) var bäst och gitarristen/sångaren var helt galet bra, han är min nya idol. Hans röst var väldigt fin och det var mycket roligt att se när han spelade på sin gitarr.
Sen gick jag och tvingade Jonna och några av hennes naturbuddies att sitta med mig när jag åt ett 3/4 äpple och en och en halv macka till lunch i deras matsal. Och det är inte gott att dricka vatten till bröd.
Sedan efter många långa minuter var jag klar och då gick vi och hämtade Sofias "filt". Filten bestod av ett stort blått badlakan, vilket inte varalltför dumt att sitta på.
Se vart klockan kring tolv och då kände jag att det var dags att börja dra sig in mot stan för att inhandla en present åt lilla Jonneli-John-Jonnizz med tanke på att hon har sitt sjuttonårsjubileum imorron.
Turligt (eller oturligt, vet ej) nog så kom Ludde och Oskar klampande med en blond snubbe hängande i hasorna.
Honom dumpade dom och gick och kollade på olika tänkbara presenter till Jonna med mig.
När jag hade köpt Jonnas present tvingade dom mig att gå in på Clas Olsson vilket inte var så roligt.
Det var nära ögat att jag vart ivägsläpad till Statoil också men jag lyckades slingra mig ur det hela genom att påstå att jag skulle till H&M (vilket jag faktiskt skulle).
Köpte en T-shirt till far min och var ganska smart i valet av tröja, jag tog en som jag tyckte var skitsnygg som jag kan sno av honom vissa dagar då han inget vet. Som imorgon.
Sen kom Jonna hit och spelade Guitar Hero hela eftermiddagen och jag kan påstå att hon håller på att bli farligt duktig. Sen kan jag också berätta att jag har nu klarat många, många låtar på medium (och jag är mycket nöjd).

Och nu vet jag inte vad jag ska ta mig till så jag avslutar det här inlägget innan det blir alltför långt.

Hustles

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0