Skolavslutning

Det har blivit mycket att gå idag. Och varmt var det.
Kunde inte gratta Jonna på bussen i morse eftersom hon fick tillfälligt hjärnsläpp och trodde att den skulle gå 8.34 och inte 8.27, så jag fick sitta med Hanna och Ludde.
Som avslutningsaktvivitet tyckte lärarna att det var en fenomenal idé att låta oss gå omkring på de olika skolorna för att svara på olika frågor (exempelvis "hur många runda bord finns det i Lärkans café?") och sedan gå till nåt ställe och käka lite tårta.
Sen träffade jag Hanna på stan och vi köpte ett paket Ballerina och satt och åt dom tills de vart alldeles kladdiga och vi (eller mest Hanna) kom på idén att ta 28:an till Norra Sunderbyn och åka färja över till Avan och sen gå till Hanna, så vi gjorde det.
Det var ju som sagt mycket varmt och soligt så det kändes extremt somrigt att promenera även fast jag avskyr det (att promenera alltså).
Sen fick jag åka hem då Hanna inte ville ha mig där längre, eller rättare sagt, tills min buss skulle gå.
Så jag gick till närmaste busshållplats och stod där och myste i solen.
Väl här hemma kom jag på att det kunde vara en bra idé att cykla till Jonna med hennes födelsedagspresent som jag valde, men lät Oskar tro att han valde. Det var en vit söt T-shirt med nå svart och grönt tryck som inte såg töntigt ut som vissa tryck tenderar att göra. Det stod mellan den och en grå med vitt och blått tryck, men den vita tröjan som jag köpte såg mer somrig ut och så vet jag ju att den där kompisen gillar grönt.
Anledningen att Oskar tror att det var han som valde ut den var att han tyckte det var jätteroligt om jag skulle köpa den ty han hade på sig en vit T-shirt han också med ett tryck i samma gröna och svarta färg som Jonnas.
Här hemma har jag legat och solat, det är ju lite lustigt med tanke på att jag aldrig förr har gillat att ligga och sola bara för solandets skull... Eller för att bli brun.
Senare ikväll sprang jag även storrundan på 25,5 min vilket jag är nöjd över.

Så... Nu ska jag nog börja bege mig mot min extremt inbjudande säng (den har nya lakan, whii).
Gonatt

Hustles
Hustlat av: jenny

hehe, jag lovar att jag är brunare än dig hur länge du än solat ;) nu är vi fast här på arlanda.. det vore bra ifall du ringde Christer Karlsson så att vi kan få en pilot att flyga hem oss så snabbt som möjligt så att vi inte missar skolavslutningen. (Vilket vi ändå kommer att göra :/)

2008-06-05 @ 00:35:02

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0