Tomma tänder och att vara ledig

Igår hände en tråkig grej. Jag har ju som sagt rotfyllt (plockat ut alla nerver) min ena framtand då jag slog in den under en basketmatch för ett och ett halvt år sedan, och nu äntligen skulle jag få bleka den (än så länge är det inte tråkigt). Så förra torsdagen gick jag till tandläkaren som tog bort "cementen" och stoppade dit nåt random som jag gissar skulle sitta där till måndag nästa vecka bara provisoriskt.
Nåväl, jag kände redan då att den där massan var ganska porös för det lossnade lite av den ganska omgående och igår lossnade den helt och hållet. Så nu sitter jag med en ihålig tand med världens äckligaste hål i.
Som tur är ska jag till tandis nu klockan tio och fylla igen det igen, men jag är mäkta arg på min tandläkare just nu.

Dock så är inte tandläkarbesöket dagens höjdpunkt, nä det är att min handledare ringde i morse och sa att jag fick vara ledig ty det är så kasst väder idag och jag skulle ändå bara ha varit ute och jobbat idag, så jag är störtnöjd.
Jag tror att efter att jag kommer tillbaka från Boden ska jag åka till Avan och hänga lite med Isa och Amanda i caféet eftersom jag tror att det kan bli brist på vanliga cafébesökare idag.


Hustles
Hustlat av: jenny

About the bad boys: ja, dem är ju helt... stygga osv! moahahhaa :D





Det var väl ändå rätt najs med en cafédag.. :P

2008-06-16 @ 16:37:14

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0