Jag heter Kaj, och jag är en huuuusvagn!

Åkte som sagt till Avan igår. Det har som blivit lite mycket sånt på sistone, men det gör ingenting.

Han BB var inte så lycklig på oss så han sa att alla skulle sova men dom kunde inte det när vi var ute, och klockan var bara tio. Han sa att enligt reglerna så fick man inte vara på anläggningar efter 22 så han skickade oss till hockeyplan.
Som att det inte är en anläggning?!
Nåväl, vi fick nöja oss med hockeyplan fast inga korgar fanns uppställda.

Idag skulle vi städa hockeyplan och det tog sin tid. Särskilt jobbigt var det inte men smutsig vart man.
Som tack för hjälpen fick alla hamburgare och dricka och kaka. Lite underligt tyckte jag dock att det var när Ludde kom och stoltserade med en hamburgare med ketchup, lök och en chokladkaka på.
Nåväl, vi spelade 93-killarna mot mig, Jenny, Lisa, Ludde och Oskar (som dök upp helt plötsligt och käkade en burgare)
och oväntat nog så kan det ha varit ganka jämnt där ett tag. Men allt eftersom tappade vi mer och mer och jag började må mer och mer dåligt. Till slut ringde jag min mor och sa att hon fick hämta mig och så for alla andra (typ) hem.
Jag fattar inte vad det har blivit med mig, så fort jag äter någonting på eftermiddagen börjar jag må helt illa och får ont i magen. Jag fattar inte vad det är!

Nu har jag inget att göra för Jonna var sjuk och skulle sätta upp en fontän i trädgården och Jenny var inte hemma och Hanna är på tivoli hela kvällen lång, så jag får typ städa eller något annat roligt.


Hustles

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0