Sardin, sa Jonna

Idag har jag rensat ogräs så det bara sjöng om det.
Jag hade sand överallt efteråt, till och med i trosorna, haha!
Men sen blev jag nöjd då jag ficksluta två och att jag inte behöver jobba imorron.
Jag skiter dock i att jag knappt kommer få några pengar, jag kan mycket väl vara sparsam om jag vill.

Efter jobbet åkte jag mot Avan för att chilla lite på caféet innan jag skulle åka hem och vara med Jonna men när jag körde tyckte jag att moppen lät lustigt så jag körde inte fort.
Sen lät det "Kaching!" och jag förstod att något litet och metalligt hade trillat av.
Illa till mods brummade jag vidare och försökte stänga ute ljudet.
I Avan fanns det käk.
Och Ludde är frisk om än lite medfaren och han och Oskar skrattade åt att bulten som håller i avgasröret hade lossnat. Det enda som, var bra med det var att nu behöver jag inte leta efter vad det var som hade losnat.

Hustles

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0