Best Buy

Idag var jag och Jonna som sagt på stan...
Jag köpte som sagt min mascara och Jonna köpte sig en mysmjukiströja i plysch. Den var grön och mysig, hon skulle ha den på dansen ikväll..
Det vart rätt trist att gå på stan så vi åkte hem med Jonnas pappa och mamma.
Jag hittade en finfin tröja på H&M, men den såg dock inget bra ut på mig eftersom jag har rätt breda axlar. Att ha breda axlar stör inte i sig, men att alla kläder är sydda så de har minst en cm för korta axlar (för mig alltså) kan vara en bit störande.. (därför köper man tröjor med raglanärm)
Jag ska sy värsta coola sportinspirerade tröjan på skolan eftersom vi arbetar med trikå just nu. Den ska vara svart med ett par intressanta skärningar fram och bak och så ska den ha mycket vidd i sidan så att den ska rynkas ihop i mitten. där sitter även en gul (eller rosa) mudd och håller in tröjan så den sitter slimmat. Bakom mudden gömmer sig en ficka, tröjan slutar inte vid mudden utan fortsätter en 20cm.. och så har den korta raglanärmar som slutar ovanför armbågarna och så har den även en huva.

Hustles

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0