Long time no see

Tja.. Jag vet att ni alla har saknat mina fenomenala blogginlägg medans jag har varit borta. Eller snarare medans jag har varit i stugan och lallat på och fiskifiskat. Jag har kommit på att om man hälsarvarje nyuppdragen fisk med "Jäkla fisk!" så får man genast en ny på kroken då man har sänkt ner den.

Nåväl, men det här inlägget ska faktiskt inte handla om mina fiskeskillz utan om att jag ska åka till Luleå med mina vänner långhåringarna (Jonnan och Jennyt) och köpa lite stuff.
Jag ska köpa mig en bit siden och sy kuddfodral eftersom jag äntligen har börjat med att verkställa min idé om ett vackert sovrum (se bilden nedan). Så nu ska jag gå

Au revoir


Hustles

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0