Nu är det dags för mig att axla manteln

Jaa, som sagt, nu är det hög tid för mig att plocka upp den gamla manteln och kasta dess tyngd över mina späda axlar.
Känna den patriotiska och högtidliga känslan som den evigt glänsande manteln frambringar hos varje person som låter den glida majestätiskt upp på axlarna.
Många har redan låtit den falla coh falla, men jag skall ta den och slänga den över min axel och stolt vandra ut i tåg.

Fast.. vilken mantel?
Den som värmer vid kyla?
Den som flyter vid drunkningsolyckor?
Den som Harry Potter tappade när han flög över Sverige på semester?
Nää, det finns ingen mantel, det här var bara ett idiotiskt blogginlägg.

Hustles
Hustlat av: Andrea

Hej, vill du få godis hemskickat, gratis?
Klicka här: http://www.gratisgodis.se/?r=226488

GLAD PÅSK!

2008-03-20 @ 16:11:12
URL/bloggaddress: http://leapea.blogg.se
Hustlat av: Jonna

Haha, det här var ditt bästa inlägg hittils ;)

2008-03-21 @ 12:57:49

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0