Argt

Idag började hyfsat, rätt trött men Hanna var på bussen så det var inte så tråkigt.. Sen var det Nk, data och matte, scheisse tycker jag. Sen var det hantverks och det tycker jag är bra.
Eftersom det är tisdag idag så frågade jag om jag kunde få gå en kvart tidigare, och det fick jag. Än så länge var alla nöjda och glada, särskilt jag. Men Emelie gick på toaletten och jag vart tvungen att vänta, så när vi väl sprungit ut ur skolan ser vi bussen köra iväg.
Där satt jag på busshållplatsen i regnet i min tunna jacka i en hel jävla halvtimme, kallt som fan.
Sen hjälpte det ju nte heller att jag var arg på Emelie, men eftersom jag är en väldigt snäll person så satt jag mest tyst och låtsades som att det regnade, vilket det ju gjorde också.
Med arget i halsen satt jag och lyssnade på musik tills bussen kom. När vi var i Avan  började chauffören spela nå skitful Rn'B jättehögt tills han såg att jag faktiskt var kvar i bussen, då sänkte han lite diskret och visslade en ful trudilutt. Väl här hemma så var det fiskpinnar, det är egentligen inte så äckligt ändå. Och så hade mamma gjort en mycket delikat kardemummasockerkaka.


Hustles
Hustlat av: PLAYED OUT RHINO BANGBANGBANGA

MEN HAHA !! xD Jag fick värsta fula bilden av chaffisen framför mig sittandes där och hustla i förarsätet och sen upptäcka att du var där och ja.. xD HAHA

2008-05-06 @ 21:05:26
Hustlat av: PLAYED OUT RHINO BANGABANGABANGA

Ojdå, meningen blev smått okordinerad, alltså lite fel ordföljd och ordformulering xD Jag hoppas du fattar my point ändå :P

2008-05-06 @ 21:06:27

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0