Att grilla en korv

Först var man med Joe Fat och Jen hos den sistnämnda och spelade Jens Bond.
Då plötsligt ringer Hanna och låter stressad och säger att Oskar ringde och sa att man borde åka omgående för att det inte skulle hinna bli dåligt väder.
Så eftersom jag litar på Hanna så lämnade jag mina Unbypals och packade en väska och slängde iväg mig på cykeln. Det tog mig 25 minuter att cykla till Avan för det var sån hemsk motvind (i vanliga fall tar det en kvart) att man knappt kunde se då ögonfransarna blåste in i ögonen, dessutom var det varmt som i en ugn.
När jag kommer fram till Hanna är hon som en blöt katt i håret och försöker desperat få tag på Oskar. Efter X antal försök att få honom att svara på sin telefon ringer hon Ludde. Ludde visste ingenting så hon ringde Oskar ännu en gång.
Så förflöt de närmaste fem-tio minutera och Hanna vart bara argare och argare så vi bestämde att vi skulle gå till Oskar istället. Där träffade vi hans lillasyster som vi skickade iväg att söka rätt på sin storebror.
Han hoppade ut genom dörren och verkade vilja ta fram ett trolleritrick men ändrade sig och gick och duschade istället.
Eftersom vi inte hade något val väntade vi. Sen kom han ut och att Ludde skulle äta pizza och sen skulle han ringa oss så vi också kunde äta. Så vi gick till Hanna och åt lite mat och väntade.
När Hanna tyckte att det gått mycket lång tid ringde hon Oskar.
"Nämen Ludde är här nu!" fick hon som svar och vi gick dit ännu en gång.
Nå, då hade inte Ludde med sig något som han skulle så vi fick cykla dit också.
Till slut fick vi i alla fall åka iväg mot Sandnäsudden och när vi närmade oss Stina fick Ludde den briljanta idén att hämta Stina så hon också skulle följa med. Så vi cyklade till deras hus men då vågade dom inte gå och plinga på och till slut ropade nån att Stina inte var hemma. Småfult.
Väl framme på Sandnäsudden började Oskar och Ludde göra upp en eld, de var tyvärr inte alltför bra på det men till slut brann där en liten brasa i alla fall.
Vi grillade korv, hamburgare, en köttbit och Hannas mashmallows och "spelade" fotboll och kastade frisbee tills båda hade åkt ut långt i vattnet och ingen ville gå ut och hämta dom.
Sen vart jag anklagad för att vara emo och sen gick solen ner så vi åkte hem.
Det var inte varmt kan jag berätta, och att cykla från Sandnäsudden till Unbyn när det inte är så varmt är inget att rekommendera.

Hustles
Hustlat av: JOnna

vad hustlade du för emo-fasoner då?

2008-05-26 @ 14:27:35

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0