Blåst, mode och lite förhoppningar

Det är mycket blåst och lite värme i luften idag, det verkar som att alla vädergudarna utom värmeochsolguden krigar med varandra... Det blåste så mycket när jag hastade hem från bussen att det slog lock för mina öron, haha.
Sedan slog det mig att modevisningen är nästa torsdag! Fattar ni? Nästa torsdag! och på måndag kommer det nån som ska lära oss att gå fint på catwalken, och det är så sjukt fult.
Till nästa torsdag är det jättelite tid, bara 10 dagar. Galet!
Fast... Ni kommer väl och tittar?

Men åter till det mindre nöjsamma, Mamma vill mest troligt inte åka och hämta ut mitt paket idag. Mitt fina paket från Ellos innehållande en söt sommarklänning och finfina högklackade sandaler, whii!
Men eftersom jg är ganska söt och snäll och gullig och duktig och hjälpsam och så vidare så borde jag få övningsköra dit, hjälpa mamma att handla coh dessutom hämta ut paketet, smart va?
Vill ha
Tänk bort kuddarna så har ni mina saker som bara ligger coh väntar på att jag ska komma coh hämta dom.


Hustles
Hustlat av: jonna

Tänk om det är Ms. Jay som kommer och ska lära er gå? :P

Va fusk att ditt paket redan kommit, mitt kommer i slutet av maj :/

2008-05-13 @ 09:14:32

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0