Fjorisbildag

Igår var en ful dag, idag var bra. Eller åtminstone någorlunda bra.
Jag vaknade lagon sent, men var jättejättetrött. sen lallade jag på nästan hela dan till vi skulle åka och hämta Jullan på Torpgärdan. Jag körde då bilen (med oss innuti förstås) till Sävast och sen till Torpgärdan och hem igen. Jag tycker att jag böjar bli en ganska skaplig förare för att ha kört så lite, hehe.
Sen for jag med Jenny så hon skulle köra moppe. Min fjortisbil är så söt men ack så dålig.
Nåja, det vart inte så fruktansvärt lyckat eftersom jag förfrös hälften av alla mina tår konstigt nog. Man ska nog inte köra så mycket fjortisbil när det inte är så varmt i tygskor...

Fast den här sommaren kommer bli så bra den bara kan bli ty jag ska faktiskt satsa på att bli någorlunda brun i år. Och dessutom så ska jag göra blonda slingor snart och när man då solar blir det solblekt.. Muy fin-fini-fin-fint. Och dessutom så ska jag, Jonna och Jenny batika en massa kjolar som jag ska rita upp mönster till snart ^^
Så det kommer bli värsta vippiga sötkjolarna med dip dye, hehe.


Hustles
Hustlat av: jonna

Jag längtar som en gris längtar efter.. ja, vad nu grisar längtar efter :D

2008-05-11 @ 21:33:26
Hustlat av: jonna

till dip-dyen och sommaren alltså

2008-05-11 @ 21:33:47
Hustlat av: jonna

Så Julia har varit och rave:at hos mange, ey? xD

2008-05-13 @ 09:12:37

Hustla här:

Namn:
Vill du bli memorerad?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din hustle:

Trackback
RSS 2.0